A streaming piac kezd szépen betelni, a legtöbb országban 5-6 féle szolgáltató közül is válogathatnak a felhasználók, emiatt a vállalatok elkezdték inkább az előfizetések árait emelni. Legutóbb a SkyShowtime jelentett be áremelkedést, mely április 23-tól lép életbe, ahol egy új csomaggal is bővül a kínálat, érkezik a hirdetéseket tartalmazó olcsóbb, Standard előfizetés.
A Netflix az elmúlt években hazánkban nem emelte az előfizetési csomagok árait, de módosította őket, hiszen már nem lehet megosztani másokkal előfizetéseinket. A Variety információi szerint idén tovább növekedhetnek a Netflix előfizetési csomagjai, miközben tavaly ismét sikerült növelniük a felhasználók számát, az Egyesült Államokban 29,5 millió új előfizetőjük lett. Pontos információkat nem lehet tudni az áremeléssel kapcsolatban, de remélhetőleg idén is elkerüli Magyarországot.