Megtudtuk a Windows 10-es VR Headsetek hardveres követelményét

2016. november 22.
4.4011
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
dfp profilja, adatai
dfp
A Microsoft ősszel egy egészen komoly bemutatóval jelezte, hogy van még keresnivalójuk a hardveres piacon, néhány már befuttatott széria mellett pedig komoly újdonságokról is beszéltek, melyek közül a PC-s VR Headsetek szolgáltatták az egyik legérdekesebb témát.

A Windows 10-hez készülő újdonságok ugyanis 299 dollárnál indulnak majd és olyan nagy nevektől vásárolhatjuk meg őket, mint például az Acer, Lenovo vagy éppen az ASUS. Korábban úgy volt, hogy decemberben kapunk további részleteket, nemrég azonban a Windows 10 bétájából egy érdekes információt nyertek ki.

A friss rendszerben ugyanis helyet kapott egy "Windows Holographic First Run" névre keresztelt alkalmazás, mely a VR Headsethez illő gépigényünket vizsgálja. Ebből kiderült, hogy 4GB RAM, négymagos processzor (2 magos hyperthreading is jó) és DirectX 12-es VGA kell majd az új eszközökhöz. Ettől függetlenül a következő hónapban még kaphatunk érdekes információkat, de a gépigény ezek alapján valóban nem lesz túl nagy.
4 hozzászólás

VDemon

8 éve, 6 hónapja és 19 napja

wegh írta:
Már csak az érdekel, hogy ez mit fog tudni, amit a többi nem.
Egyrészt sokkal olcsóbban, másrészt Windows natív lesz. Tehát nem csak Oculus Rift speciális dolgok futnak vele pl. Hanem maga a Windows lesz VR térben.

válasz erre

wegh

8 éve, 6 hónapja és 19 napja

Már csak az érdekel, hogy ez mit fog tudni, amit a többi nem.

válasz erre

TEchie

8 éve, 6 hónapja és 19 napja

Nagyon korrekt ha ez így tényleg működni fog.

válasz erre

petrovicsz

8 éve, 6 hónapja és 19 napja

Ez elég szerény. Gondolom ezzel azért még nem kell majd nagy élményre számítani...

válasz erre