Az egyik kongresszusi meghallgatáson ugyanis arra utalt, hogy ha a felhasználók nem fizethetnek a személyes adataikkal, akkor elindulhat a közösségi oldal fizetős változata, ami most úgy tűnik, hogy közelebb van, mint gondoltuk volna, a Business Insider ugyanis nemrégiben kiszúrta, hogy megváltozott a közösségi oldal regisztrációs felületén az eddig ismert és megnyugtató szlogen.
Ennek megfelelően már a magyar regisztrációs oldalon is láthatjuk, hogy a korábbi "Ingyenes és az is marad." mondat helyett az új tagokat már a "Gyors és egyszerű." kiírás fogadja, ami a lap szerint arra utalhat, hogy talán tényleg készül egy fizetős, reklámoktól és adatgyűjtésektől mentes verziója a portálnak, de valószínűbb az, hogy csak az EU adatvédelmi irányelvei miatt módosult a szöveg, hiszen a felhasználói adatok ma már fizetőeszköznek minősülnek, tehát ebből a szempontból helyesebb lenne a következő: "Soha nem volt ingyenes, és soha nem is lesz az."
Várhatóan természetesen soha nem lesz fizetős a Facebook, már csak azért sem, mert egy óriási koporsószeg lenne a közösségi oldal életében.