Mostanáig 10 euróba került, ha valaki elő akart fizetni a reklámmentes Facebookra asztali böngésző esetén - a mobilos verziók drágábbak. Most azonban 10 euró helyett már csak 5,99 euróba fog kerülni az előfizetés, azaz nagyjából 1800 forintba. Ezért cserébe nem fog a felhasználó célzott reklámokat látni. Arról egyelőre nincsenek információk, hogy a vállalat mikor fogja bevezetni a változást, erre még várnunk kell.
Az árcsökkentés az adatvédelmi aktivisták és fogyasztói csoportok növekvő kritikáját követi a Meta hirdetések nélküli európai előfizetéses szolgáltatásával kapcsolatban, melyet a kritikusok szerint azért fizetnek a felhasználók, hogy magánéletük védve legyen. A Meta novemberben indította el a szolgáltatást, hogy megfeleljen az Európai uniós digitális piacokról szóló törvénynek (DMA), amely korlátozza a hirdetések személyre szabását a felhasználók hozzájárulása nélkül.