A hét elején került megrendezésre a cupertinói vállalat 'Let loose' elnevezésű eseménye, ahol bemutatásra került az új iPad Air és iPad Pro készülékek, utóbbihoz pedig készült egy látványos reklámfilm is, ami sokaknál kiverte a biztosítékot, az Apple pedig most hivatalosan is bocsánatot kért miatta.
Az új reklámfilmben az Apple azt próbálta meg szemléltetni, hogy milyen vékony lett az új iPad Pro - mindösszesen 5,1 mm vastagságú a 13" modell esetében -, ám ez nem mindenkinek jött be. A Crush címet viselő videóban egy hatalmas ipari préselőgép szétzúzza az olyan ikonikusnak mondható technológiai termékeket, mint például egy játékgép, hangszerek és tévék.
Sokak szerint ízléstelen lett a reklám, mert azt mutatja meg, hogyan zúzza szét az emberi alkotást a modern technológia, ami szomorú. Az Apple marketingért felelős alelnöke, Tor Myhren úgy fogalmazott:
A kreativitás a DNS-ünkben van az Apple-nél, és nagyon fontosnak tartjuk, hogy olyan termékeket tervezzünk, amelyek képessé teszik a kreatív embereket az önkifejezésre világszerte. Ezzel a videóval azonban eltévesztettük a célt, amit nagyon sajnáljuk.
bemutatásra került az új iPad Air és iPad Pro készülékek, utóbbihoz pedig készült egy látványos reklámfilm is, ami sokaknál kiverte a biztosítékot, az Apple pedig most hivatalosan is bocsánatot kért miatta.'>