Az új, modern, letisztult dizájnnal épített, közel 150 négyzetméteres üzlet pár lépésre található a régi bolttól, így a visszatérő vásárlók gyorsan megtalálják, azonban a minőség és a kínálat óriási fejlődésen ment keresztül az elődhöz képest, ami Premium Partner boltként egyáltalán nem meglepő.
Az iSTYLE megfogalmazása szerint az új bolt megnyitása fontos mérföldkőnek a hazai közönség számára is, hiszen ez a minőségű kiszolgálás még közelebb hozza az ikonikus Apple Store-ok vásárlási élményét a vásárlók és érdeklődők számára. Az első APP egyébként a cég pénzügyi eredményeiben jelentős növekedést hozott, ami azt jelzi, hogy igény volt már ezekre a boltokra itthon is.
A cég kiemelte azt is, hogy a leginkább kiskereskedelmi szolgáltatásairól ismert iSTYLE B2B részlege is több mint 10 éve szolgálja ki a hazai cégeket és vállalkozókat, a vállalati partnerek számára nyújtott szolgáltatások 2024-ben pedig még nagyobb szerepet kapnak a hálózat stratégiájában. Ennek érdekében a vállalatok meglévő rendszereinek felmérése alapján, annak integrált részeként alakítják ki egyedi eszköz és szolgáltatás ajánlatukat.