Mimisz írta:
Én az egészet nem bántásból vagy sértésből mondtam!!! Igen akkor biztos nem mennék hozzád újra venni ha rosszat adnál el nekem. De itt most az van hogy a cég elismerte hogy hibázott kicserélte a készülékeket sajnos így is rossz maradt de a cikk is arról szól hogy a cég kifizeti a költségeidet vagy ad egy másik típust és a különbözetet fizeti vissza. Az autós példa hogy már modulárisan cserélik ezzel tudják azt biztosítani hogy a megszokott minőséget továbbra is tudja biztosítani. Tudom mert Műszaki pályán vagyok :) (Példa: ha kiég a villanykörte akkor miért cseréled ki az egész körtét csak a volfrám szál ment tönkre) Hogy ez most jó vagy rossz ez döntse el mindenki maga. És igaz hogy ez nekünk nem tetszik mert drágább ez sajnos ilyen. DE TÉNYLEG NEM BÁNTÁSBÓL MONDOM NEHOGY FÉLREÉRTSD
hozzászólás