Marissa Mayer, a Yahoo vezérigazgatója a TechChrunch Disrupt konferencián jelentette be, hogy a havi aktív felhasználók száma elérte a 800 milliót, ezek közül pedig 350 millióan mobilról látogatják az oldalt. Marissa Mayer több kérdéssel is szembesült az eseményen, melyek közül az egyik kiemelkedő a vállalat logója volt.
Mayer elmondta, hogy a cég jobban összpontosít termékeire, mint csak magára a logóra. És így ezt a váltást dollármilliók nélkül is végre tudták hajtani. 18 év alatt egyszer sem változtattak a logón, Mayer viszont azt mondja, időnként kell egy kis változás.
A termékek tekintetében úgy nyilatkozott Mayer, hogy a cég gyakorta frissít, beleértve a Sreen Video Streaming App kiadását, valamint partnerkapcsolatait is folyamatos ápolja, fejleszti (többek között a Saturday Night Live-val és a Comedy Centrallal).
A vállalat forgalma pedig igen jónak mondható a 800 millió havi egyedi látogatóval, ami nem tartalmazza a Tumblrt. A Yahoo igen nagy változáson ment át az elmúlt 3 évben. A cég egyre szimpatikusabb az emberek számára és végre olyan irányba fejlődik, amire szüksége van a felhasználóknak. Az új vezérigazgató elképesztően jól végzi a munkáját. Vajon ebbe közrejátszik az is, hogy az illető Google nevelés? Vajon számíthatunk-e arra ami a Nokinánál történt?
Forrás: TechChrunch