Visszafizeti a vásárlóknak a Galaxy Note 7 árát a Samsung

2016. október 11.
2.2041
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
Habár a hazai helyzetről egyelőre még nincsenek hivatalos információink - ellenben kigyulladt készülékekről sem hallottunk -, de a Samsung az Egyesült Államokban úgy határozott, hogy minden vásárló pénzvisszatérítést kérhet a Galaxy Note 7 után.

A tengerentúli hivatalos álláspont szerint így akár van vele problémájuk a felhasználóknak, akár nincs, a Samsung arra kér mindenkit, hogy azonnal kapcsolják ki saját Galaxy Note 7-esüket, majd ezt követően válasszanak a két felajánlott opció közül.

Az első, hogy elviszik a telefont a legközelebbi Samsung szaküzletbe vagy a szolgáltatójuk boltjába, ahol a teljes vételár visszatérését kérvényezhetik, illetve a második, hogy a közel 300 ezer forintos ár visszafizetése helyett egy biztonságos Samsung Galaxy S7 Edge készülékre cserélik az öngyulladó masinát, és a gyártó csak a kettő közötti árkülönbséget téríti meg.
9 hozzászólás

viper73

9 éve, 3 hónapja és 8 napja

Mimisz írta:
Én az egészet nem bántásból vagy sértésből mondtam!!!
Igen akkor biztos nem mennék hozzád újra venni ha rosszat adnál el nekem. De itt most az van hogy a cég elismerte hogy hibázott kicserélte a készülékeket sajnos így is rossz maradt de a cikk is arról szól hogy a cég kifizeti a költségeidet vagy ad egy másik típust és a különbözetet fizeti vissza. Az autós példa hogy már modulárisan cserélik ezzel tudják azt biztosítani hogy a megszokott minőséget továbbra is tudja biztosítani. Tudom mert Műszaki pályán vagyok mosolygó smiley (Példa: ha kiég a villanykörte akkor miért cseréled ki az egész körtét csak a volfrám szál ment tönkre) Hogy ez most jó vagy rossz ez döntse el mindenki maga. És igaz hogy ez nekünk nem tetszik mert drágább ez sajnos ilyen.
DE TÉNYLEG NEM BÁNTÁSBÓL MONDOM NEHOGY FÉLREÉRTSD
Dehogyis haragszom.Beszélgetünk.Én minden véleményre kíváncsi vagyok és az álláspontomat is megváltoztatom ha kiderül, hogy hülyeség. De a Samsungra most nagyon haragszom és nem a Note 7 miatt. mosolygó smiley

válasz erre

Mimisz

9 éve, 3 hónapja és 9 napja

viper73 írta:
Jeleztem , lehet nem hangsúlyoztam ki, hogy igazi Samsung fun voltam. Nem tudom a számot de mivel a családban is ez lett erőltetve, lányom, párom, anyám, húgom stb. mindenki Samsunggal rohangált és rohangál most is. Így a kismillió készülék ismeretében látom, hogy merre haladt a cég fejlesztése. Mivel még sok régi készülékem is a fiókban dekkol szívesen megmutatom neked melyek azok a technikai vívmányok, hogy egy készülék a sok éves használat helyett aránylag rövid időn menjen a kukába. Mivel az eszközök ilyen irányú "fejlesztése" miatt sok tízezer ft-ot buktam, engedd meg nekem, hogy a Samsung céget bojkottáljam a háztartásomban. Ha én eladok neked egy általam gyártott bizgerét és csúnyán átverlek, jössz még hozzám vásárolni? Vigyázz mert üzletkötő vagyok, elég sok termékkel foglalkozom! mosolygó smiley Az autó jó példa volt egyébként tőled mert ott még jobban érződik a fogyasztói társadalom max. kihasználása, ezért járok egy G Astrával és ha ez kihullik alólam nem tudom mit fogok csinálni mert pl. egy Insignia lámpa ha elromlik akkor csak egybe cserélhető 300.000-ért. Szóval itt a jövő!
Én az egészet nem bántásból vagy sértésből mondtam!!!
Igen akkor biztos nem mennék hozzád újra venni ha rosszat adnál el nekem. De itt most az van hogy a cég elismerte hogy hibázott kicserélte a készülékeket sajnos így is rossz maradt de a cikk is arról szól hogy a cég kifizeti a költségeidet vagy ad egy másik típust és a különbözetet fizeti vissza. Az autós példa hogy már modulárisan cserélik ezzel tudják azt biztosítani hogy a megszokott minőséget továbbra is tudja biztosítani. Tudom mert Műszaki pályán vagyok mosolygó smiley (Példa: ha kiég a villanykörte akkor miért cseréled ki az egész körtét csak a volfrám szál ment tönkre) Hogy ez most jó vagy rossz ez döntse el mindenki maga. És igaz hogy ez nekünk nem tetszik mert drágább ez sajnos ilyen.
DE TÉNYLEG NEM BÁNTÁSBÓL MONDOM NEHOGY FÉLREÉRTSD

válasz erre

petrovicsz

9 éve, 3 hónapja és 9 napja

Korrekt megoldás. Kártalanítanak isegyébként? Azokat akiknek leégett az autó meg ilyenek?

válasz erre

viper73

9 éve, 3 hónapja és 9 napja

Mimisz írta:
Mindenkinek szíve joga hogy vélekedik. De azért mert egy telefonjuk nem sikerült(hozzáteszem hogy eddig nem nagyon voltak gondok a készülékeivel) akkor az összes többi terméküket is leszólni??? Ez minden hol előfordul hogy egy széria nem sikerül. A SONY nak is a Z4 szériája amikor a proci állandóan túlmelegedett. Akkor ezzel a szisztémával többé autót se veszek mert voltak botrányok/visszahívások(wolksvagen)
Jeleztem , lehet nem hangsúlyoztam ki, hogy igazi Samsung fun voltam. Nem tudom a számot de mivel a családban is ez lett erőltetve, lányom, párom, anyám, húgom stb. mindenki Samsunggal rohangált és rohangál most is. Így a kismillió készülék ismeretében látom, hogy merre haladt a cég fejlesztése. Mivel még sok régi készülékem is a fiókban dekkol szívesen megmutatom neked melyek azok a technikai vívmányok, hogy egy készülék a sok éves használat helyett aránylag rövid időn menjen a kukába. Mivel az eszközök ilyen irányú "fejlesztése" miatt sok tízezer ft-ot buktam, engedd meg nekem, hogy a Samsung céget bojkottáljam a háztartásomban. Ha én eladok neked egy általam gyártott bizgerét és csúnyán átverlek, jössz még hozzám vásárolni? Vigyázz mert üzletkötő vagyok, elég sok termékkel foglalkozom! mosolygó smiley Az autó jó példa volt egyébként tőled mert ott még jobban érződik a fogyasztói társadalom max. kihasználása, ezért járok egy G Astrával és ha ez kihullik alólam nem tudom mit fogok csinálni mert pl. egy Insignia lámpa ha elromlik akkor csak egybe cserélhető 300.000-ért. Szóval itt a jövő!

válasz erre

Mimisz

9 éve, 3 hónapja és 10 napja

viper73 írta:
Nem is tudom. Szerintem alap. Sőt! Eddig 1 milliárdjukba került a visszahívás, most lesz 2. Nem biztos a szám, de úgy rémlik 20 mrd dollár nyereséget terveznek idén. Még dübörögtek a Nokia telefonok, mikor megvettem az első Samsungomat, Nokia-ba nem volt akkor Dual SIM-es. Onnantól csak Samu telókat vettem és reklámoztam is rendesen mert szerettem. 2016-ig. Szépen lassan ahogy híztak, lettek egyre mohóbbak és gusztustalanok a cuccok meg egyre gagyibbak. Viszont töménytelen sok zsé van a marketingre. Jöhet a kasza! Csak erre az akksis balhéra nem számítottak. Na de a lényeg! Kiperkálsz 250 ropit és kapsz egy időzített bombát, mert Samsungéknak a nagy pénzhajhászás elveszi az idejüket, tesztelni már nem érnek rá. Aztán kicserélik és az is lefüstöl??? Eddig mit csináltak? Ha a sérüléseket nem is nézem, de lerohadna a telóm, és menjek vigyem ide meg oda, meg dobozoljam, közbe SIM-et cserélgetem..
Én azt mondom Isten nem ver bottal és nemhogy telót de semmit nem veszek tőlük többé.
Mindenkinek szíve joga hogy vélekedik. De azért mert egy telefonjuk nem sikerült(hozzáteszem hogy eddig nem nagyon voltak gondok a készülékeivel) akkor az összes többi terméküket is leszólni??? Ez minden hol előfordul hogy egy széria nem sikerül. A SONY nak is a Z4 szériája amikor a proci állandóan túlmelegedett. Akkor ezzel a szisztémával többé autót se veszek mert voltak botrányok/visszahívások(wolksvagen)

válasz erre

viper73

9 éve, 3 hónapja és 10 napja

Nem is tudom. Szerintem alap. Sőt! Eddig 1 milliárdjukba került a visszahívás, most lesz 2. Nem biztos a szám, de úgy rémlik 20 mrd dollár nyereséget terveznek idén. Még dübörögtek a Nokia telefonok, mikor megvettem az első Samsungomat, Nokia-ba nem volt akkor Dual SIM-es. Onnantól csak Samu telókat vettem és reklámoztam is rendesen mert szerettem. 2016-ig. Szépen lassan ahogy híztak, lettek egyre mohóbbak és gusztustalanok a cuccok meg egyre gagyibbak. Viszont töménytelen sok zsé van a marketingre. Jöhet a kasza! Csak erre az akksis balhéra nem számítottak. Na de a lényeg! Kiperkálsz 250 ropit és kapsz egy időzített bombát, mert Samsungéknak a nagy pénzhajhászás elveszi az idejüket, tesztelni már nem érnek rá. Aztán kicserélik és az is lefüstöl??? Eddig mit csináltak? Ha a sérüléseket nem is nézem, de lerohadna a telóm, és menjek vigyem ide meg oda, meg dobozoljam, közbe SIM-et cserélgetem..
Én azt mondom Isten nem ver bottal és nemhogy telót de semmit nem veszek tőlük többé.

válasz erre

betyár

9 éve, 3 hónapja és 11 napja

Legalább így nem fogják az összes vásárlójukat elveszíteni. Bár engem sikerült, mert nem veszek samsungot egy ideig az biztos.

válasz erre

rDAVE

9 éve, 3 hónapja és 11 napja

Szegényék ritka korrektül kezelik. Oké, ők baszták el, de ritkán van ennyi fáradozás egy cégtől kijavítani a hibát. Sokszor már az is értékelendő, hogy bevallják a hibát.

válasz erre

zender

9 éve, 3 hónapja és 11 napja

Korrekt.

válasz erre