Új promóciós lehetőséget kínál a Spotify az előadók és kiadók számára

2020. november 08.
19.6421
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
darkomen profilja, adatai
darkomen
A Spotify már eddig is nagyban hozzájárult, hogy a felhasználók felfedezzék olyan előadók számait, amelyeket addig még nem ismert, vagy nem hallgatott az adott felhasználó - vagy legalábbis a Spotify platformján nem tette azt.
 

A statisztikák szerint egészen pontosan havonta 16 milliárd olyan zenehallgatás történik a platformon, amikor a felhasználók korábban, a platformon nem hallgatott zenészek műveit ismerték meg. A Spotify most az előadók és kiadók irányába egy új promóciós lehetőséggel jelentkezik, melynek során jóval több emberhez eljuthatnak a zenéik.

Ennek a promóciónak a lényege, hogy a zenei felhozatalból kiválaszthatnak akár több számot is, melyeket a Spotify rendszere nagyobb súlyozással fog az Autoplay és Radió formátumokban játszani, tehát az algoritmus biztosabban fogja bedobni a lejátszási sorba ezeket a számokat.

Viszont ez a lehetőség nincs ingyen, ugyanis a kiválaszott számok után a Spotify kevesebb díjat fog fizetni az előadóknak és kiadóknak, ezzel kompenzálva a súlyozást.
4 hozzászólás

TEchie

5 éve, 11 napja

Nem rossz lehetőség, esélyt adhat az underground zenekaroknak is.

válasz erre

Fikarc

5 éve, 11 napja

Mordorer írta:
Mondjuk annak nagyon nem örülnék, ha nem az érdeklődési körömnek megfelelő anyagot tolna a fülembe, csak azért mert valaki fizetett.
Szerintem az érdeklődési körödnek megfelelőeket fog tolni, csak olyanokat, akiket eddig nem hallgattál.

válasz erre

Kisfaludy82

5 éve, 11 napja

Előfizetőként remélem nem találkozom erőltetett zenékkel.

válasz erre

Mordorer

5 éve, 11 napja

Mondjuk annak nagyon nem örülnék, ha nem az érdeklődési körömnek megfelelő anyagot tolna a fülembe, csak azért mert valaki fizetett.

válasz erre