Ugyanazt az élményt nyújtja majd a PC-s Thief, mint a next-gen kiadások

2013. december 10.
7950
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Figyelem! Ez a hír a régi androgeek rendszerből lett átmentve, ezért képek és szövegformázások hiányozhatnak belőle!
scrn profilja, adatai
scrn
B

ármennyire is igyekeznek a fejlesztők, néha nehéz megoldani azt egy játék esetében, hogy minden támogatott platformon ugyanazt nyújtsa a felhasználóknak, de az Eidos Montreal szerint ezúttal nem kell aggódni, a Thief esetében legyen szó PC-ről vagy valamelyik újgenerációs konzolról, az élmény egyforma lesz!



Jean-Normand Bucci, a Thief technikai igazgatója elmagyarázta, hogy ugyanazt a játékélményt és tartalmakat élvezhetik majd a számítógépre készült változat és a next-gen verziók tulajai, amiért keményen megdolgoztak, de megérte, hiszen ezeken a platformokon lesz a játék a leghatásosabb.

Bucci szerint a PC-s Thief ugyanazokat a grafikai funkciókat és fejlesztéseket fogja magáénak tudni, mint amit a next-gen konzolokra terveztek, beleértve a nagyobb felbontású árnyékokat vagy a multi-monitor támogatást, ráadásul a PC-s verzió lesz az első, ami kihasználja az AMD Mantle API?t (a mögötte álló technológia közelebb hozza egymáshoz a PC-s és konzolos technikákat).

A játék 2014 február 28.-án jelenik meg.
nincs még hozzászólás