A fenti megállapítás elsősorban az USA eladásokra jelenthető ki, de több nagy piacon is hasonló a helyzet. A kimutatást a Kantar Worldpanel készítette, és eszerint az Apple operációs rendszere a februári 38%-ról 42%-ra nőtt, míg a Google megoldása ezen időszak alatt 55,9%-ra csökkent vissza az amerikai régióban.
A fenti siker elsősorban az ősszel megjelent iPhone 7 és 7 Plusnak tudható be, hiszen a cég is elismerte, hogy óriási siker a felhasználók körében a legújabb iPhone, a profitjuk mintegy 60%-át az említett két modell adta ki az első negyed évben.
Ezzel szemben a Föld másik végében, a kínai régióban az elmúlt 3 év legrosszabb statisztikáját tudhatja magának a cupertino-i vállalat, hiszen 8,9% csökkenést mutat, míg a rivális 9,3% növekedést, így pedig a végeredmény 13,2% illetve 86,4% lett az Android javára.
Itt lehet csemegézni az eredmények között: