A Prezi és az IBM Budapest Lab spinoff-jaként létrejött CraftHub rendezvényen olyan kérdésekre kaptak választ a résztvevők, mint hogy miként használja a mesterséges intelligenciát úttörő megoldásaihoz a világ egyik vezető optoelektronikai cége, vagy épp milyen a sikeres IT termékmenedzsement egy induló startupnál és egy többszáz fős vállalatnál.
De előadást lehetett azzal kapcsolatban is látni, hogy milyen módszerekkel találja meg az utat a fogyasztók szívéhez egy felhasználói élménnyel foglalkozó specialista, a napok alatt pedig kirajzolódott a siker receptje: ismét előtérbe kell helyezni az embert és a társadalmat, akiknek az innovációk valójában készülnek.
A hibrid formátumban megtartott előadásokat több, mint hatszázan követték online, a Közép-európai Egyetemen található helyszínen pedig ezer ember fordult meg, Magyarország mellett az Egyesült Államokból és Németországból érkeztek a legtöbben. Az előadók között olyan nevek tűntek fel, mint Kathleen Maley (Experian), Daniel Thomason (Google), Gadi Weislovits (Wise), Sebastian Gier (Footprint), Rama Gheerawo (Royal College of Art).
Baccifava Médea, az eseményt szervező CraftHub egyik alapítója elmondta:
Aki idén lemaradt, jövőre időben vésse be a naptárba a rendezvény dátumát!