A Telly 4K-s televíziójának két képernyője is van, egy klasszikus 55"-os, valamint egy vékonyabb csík, az úgynevezett Smart Display, ahol non-stop reklámok mennek. A két képernyőt egy ízléses soundbar választja el egymástól. A reklámnézés mellett a felhasználóknak adataikkal is "fizetniük kell", meg kell osztaniuk többek között felhasználási szokásaikat.
Ám ez egyáltalán nem riasztja el a felhasználókat, ugyanis a cég szerint az első 36 órában már több mint 100 000 ember regisztrált az ingyen TV-ért és valószínűleg ez a szám csak növekedni fog. A Telly vezérigazgatója és alapítója, Ilja Pozin, aki korábban társalapítója volt a Pluto TV ingyenes streaming társaságának, azt mondta, hogy az ajánlat iránti érdeklődés "még a legoptimistább várakozásainkat is felülmúlta". A Telly továbbá megjegyzi, hogy mindezért egy forint marketinget sem költöttek - hála a médiának, akik viszont írtak róluk.
A vállalat azt állítja, hogy idén nyártól várhatóan az 500 000 ingyenes tévé közül az elsőket elkezdik kiosztani az Egyesült Államokban. A készülékek ára egyébként a boltban körülbelül 1000 dollárba kerülne, azaz nagyjából 350 000 forintba.