Színriportot készített a Honor

2019. június 27.
4.5371
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
PixelHero profilja, adatai
PixelHero
A Huawei almárkája, a Honor elvégezte az első színriportját, amelynek célja az volt hogy betekintést nyerjen a fiatalok véleményébe illetve az árnyalatok rájuk gyakorolt hatására, de a háttérben azért biztosan megfordult a fejükben az is, miképp tudják ezáltal növelni a forgalmukat.

A felmérést 18-24 év közöttiek közt végezték, hiszen a márka jellemzően ezen korosztály körében népszerű, a célországok pedig Olasz- és Oroszország volt, ahol a jelenlétük igen magas.

A kutatásból kiderült a nyilvánvaló, miszerint a világosabb és harsányabb színek pozitív hatást gyakorolnak rájuk, sőt több mint 50%-uk szerint mások ezek alapján mondanak véleményt róluk.

A háttérben megbújt a Honor 20 is természetesen, amely több figyelemfelkeltő, extravagáns és egyedi színkombinációban érhető el, így tehát üzleti szemlélet is jelen volt, ugyanis a gyártó meggyőződhetett arról, hogy a célcsoport és a hardver közös nevezőre jutott, a siker tehát garantált.
1 hozzászólás

Harder

6 éve, 4 hónapja és 4 napja

Ennek mi értelme? meglepett smiley

válasz erre