A Huawei almárkája, a Honor elvégezte az első színriportját, amelynek célja az volt hogy betekintést nyerjen a fiatalok véleményébe illetve az árnyalatok rájuk gyakorolt hatására, de a háttérben azért biztosan megfordult a fejükben az is, miképp tudják ezáltal növelni a forgalmukat.
A felmérést 18-24 év közöttiek közt végezték, hiszen a márka jellemzően ezen korosztály körében népszerű, a célországok pedig Olasz- és Oroszország volt, ahol a jelenlétük igen magas.
A kutatásból kiderült a nyilvánvaló, miszerint a világosabb és harsányabb színek pozitív hatást gyakorolnak rájuk, sőt több mint 50%-uk szerint mások ezek alapján mondanak véleményt róluk.
A háttérben megbújt a Honor 20 is természetesen, amely több figyelemfelkeltő, extravagáns és egyedi színkombinációban érhető el, így tehát üzleti szemlélet is jelen volt, ugyanis a gyártó meggyőződhetett arról, hogy a célcsoport és a hardver közös nevezőre jutott, a siker tehát garantált.