Sok év után az Apple Music fogja leváltani a Pepsit a Super Bowl félidős műsorának szponzori székében

2022. szeptember 23.
8.5981
csirkee profilja, adatai
csirkee
Az NFL a tegnapi napon bejelentette, hogy az Apple Music a Super Bowl Halftime Show új szponzora, ezzel pedig leváltotta a népszerű üdítőital márkát, akik évekig voltak szponzorai Amerika legnagyobb sporteseményén, melyet milliók néznek minden évben.
 

Minden évben milliók várják az NFL Super Bowl döntőjét, ahol a két legjobb amerikai futball csapat méri össze erejét és ez az esemény sok márkát is vonzani szokott, hiszen ilyenkor rengeteg emberhez juttathatják el reklámjukat. A meccs egyik fontos momentuma a félidei 15 perces show, ahol eddig olyan hírességek léptek fel, mint például Madonna, Beyoncé, Lady Gaga, a The Weeknd és tavaly az R&B színe java.

A jövőben ezt a félidei showt már az Apple fogja szponzorálni a saját zenei szolgáltatásával, ami óriási reklámnak számít a vállalat életében. Az 57. Super Bowlt jövő év február 12-én, vasárnap az arizonai Glendale-ben fogják tartani, ahol már az Apple Music-kal találkozhatnak a nézők, de még mindig nem árulták el, hogy ki lesz a sztárfellépője a shownak.

3 hozzászólás

betyár

1 hete és 1 napja

Komoly összeget fizethet ezért az apple.

válasz erre

Levi87

1 hete és 2 napja

Egy korszak vége.

válasz erre

petrovicsz

1 hete és 2 napja

Úgyse nézem sose..

válasz erre

új kommentek

legutóbbi hozzászólások
 

Közösségi felületeink