A Google hardverfőnöke, Rick Osterloh közleményében elmondta, hogy a felvásárlás az eszközökről szólt, és nem pedig az adatokról. Ezt a pontot hangsúlyozva megismételte a Google elkötelezettségét azzal kapcsolatban, hogy miként kezelik a felvásárlást a világ piacain. Ezek az ígéretek magukban foglalják azt, hogy a Fitbit-felhasználók egészségügyi és wellness adatait nem használják fel a Google hirdetéskövetésére.
Osterloh azt is elmondta, hogy az üzlet nem befolyásolja, hogy a harmadik fél fitneszkövetői hogyan működnek az Androiddal, vagy hogy a Fitbit hogyan működik más, a Google-n kívüli szolgáltatásokkal. A felvásárlást még 2019-ben jelentették be. James Park, a Fitbit vezérigazgatója közleményében üdvözölte a hírt, és elmondta, hogy az akvizíció lehetővé teszi a vállalat számára, hogy gyorsabban innováljanak, több választási lehetőséget és még jobb termékeket készítsenek.