Jelenleg pedig az eladásokhoz ki kell emelkedni valamiben, hiszen óriási a kínálat és a felhasználók rengeteg szép vagy jól felszerelt mobil közül válogathatnak, néha pedig egyszerre mindkettőt megkapják. Sokszor már temették is az Xperia családot, nemrég azonban befutott a japán vállalat utolsó negyedéves jelentése, mely jó híreket hozott.
Sikerült ugyanis profitot termelnie a mobilos részlegnek, mindezt ráadásul úgy, hogy az 5,1 milliós eladással a 2015-ös esztendőhöz képest gyengébben is teljesítettek. A siker kulcsa az átszervezésekben és a piaci szegmentációban rejlik, hiszen olyan piacokba fektettek energiát, ahol képesek a legnagyobbakkal versenyezni, ennek pedig meg is lett az eredménye.
Volt olyan piac, ahol megverték például a Google Pixel szériát és a OnePlus 3T-t, ami nagyon jól hangzik. Az MWC 2017-en is kint lesznek, az még kérdéses, hogy milyen újdonságokkal, de talán idén összekapják magukat.