Öt spanyol srác gondolt egy merészet és egy új lopakodós játék fejlesztésébe kezdett.
Saját bevallásuk szerint a játékot leginkább a Tenchu sorozat inspirálta, mindezt pedig a Journeyban és az Okamiban látott vizuális körítés kíséretében kívánják szervírozni. Röviden ez a Path of Shadows.
A történet szerint egy, a halálból visszatérő bérgyilkost alakítunk, aki egy lezárt templomban lévő titokzatos istennő nyomait kutatva igyekszik átverekedni magát különféle sötét helyszíneken.
[display_video youtube=7FhxQU5TO1U]
Természetfeletti létünk egyik legfőbb hozománya, hogy akaratunk erejével képesek vagyunk saját szolgálatunkba hajtani az árnyékok erejét. Ezt kihasználva teleportálhatunk az árnyékok közt, becserkészhetjük következő áldozatunk és elrejthetjük annak maradványait a számára végzetes találkozás után. Különleges erőnk is maga az árnyék, melynek szintjét a hátunkon lévő világító jelekből olvashatjuk le - hasonlóan a Dead Space sorozathoz -, arra azonban figyelnünk kell, hogy az erős fényforrások - értelemszerűen - szinte rögtön lenullázzák erőnket, melyet csak egy kis árnyékban töltött pihenés után tölthetünk vissza.
A játék alapja egy saját fejlesztésű next-gen 3D engine, amely Full HD felbontást és Nvidia 3D Visiont is támogat.
Megjelenési dátumot ugyan nem tudunk pontosan, de az biztos, hogy a srácok a 2014 március 17-21 közt San Fransiscoban megrendezésre kerülő Independent Games Festival keretein belül szeretnék nevezni a Path of Shadowst tanuló kategóriában, így jövő tavaszra már biztosan látunk hosszabb jeleneteket, és megtudunk több infót is a játékról.
[gallery columns="1" ids="4991,4990,4989"]