Path of Shadows - Újabb ígéretes indie projekt

2013. október 26.
4291
Advertisement
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
Figyelem! Ez a hír a régi androgeek rendszerből lett átmentve, ezért képek és szövegformázások hiányozhatnak belőle!
Yitsushi profilja, adatai
Yitsushi


Öt spanyol srác gondolt egy merészet és egy új lopakodós játék fejlesztésébe kezdett.

Saját bevallásuk szerint a játékot leginkább a Tenchu sorozat inspirálta, mindezt pedig a Journeyban és az Okamiban látott vizuális körítés kíséretében kívánják szervírozni. Röviden ez a Path of Shadows.

A történet szerint egy, a halálból visszatérő bérgyilkost alakítunk, aki egy lezárt templomban lévő titokzatos istennő nyomait kutatva igyekszik átverekedni magát különféle sötét helyszíneken.

[display_video youtube=7FhxQU5TO1U]

Természetfeletti létünk egyik legfőbb hozománya, hogy akaratunk erejével képesek vagyunk saját szolgálatunkba hajtani az árnyékok erejét.  Ezt kihasználva teleportálhatunk az árnyékok közt, becserkészhetjük következő áldozatunk és elrejthetjük annak maradványait a számára végzetes találkozás után. Különleges erőnk is maga az árnyék, melynek szintjét a hátunkon lévő világító jelekből olvashatjuk le - hasonlóan a Dead Space sorozathoz -, arra azonban figyelnünk kell, hogy az erős fényforrások - értelemszerűen - szinte rögtön lenullázzák erőnket, melyet csak egy kis árnyékban töltött pihenés után tölthetünk vissza.

A játék alapja egy saját fejlesztésű next-gen 3D engine, amely Full HD felbontást és Nvidia 3D Visiont is támogat.

Megjelenési dátumot ugyan nem tudunk pontosan, de az biztos, hogy a srácok a 2014 március 17-21 közt San Fransiscoban megrendezésre kerülő Independent Games Festival keretein belül szeretnék nevezni a Path of Shadowst tanuló kategóriában, így jövő tavaszra már biztosan látunk hosszabb jeleneteket, és megtudunk több infót is a játékról.

[gallery columns="1" ids="4991,4990,4989"]
nincs még hozzászólás