Még szinte el sem kezdődött a CES 2019, máris megszületett az első trollkodás, méghozzá meglepő módon az Apple részéről, akik mindig is fittyet hánytak a rendezvényre, de egy kis beszólás erejéig idén változott a helyzet.
Történt ugyanis, hogy az Apple közvetlenül az idei expó indulása előtte megvásárolta az eseménynek otthont adó központ mellett található óriási hotel reklámfalát, amire egy rendkívül egyszerű, de annál ütősebb feliratot helyeztek el a következő szöveggel: "ami az iPhone-odon történik, az iPhone-odon is marad".
A reklám határozott beszólás a Google-nek és az Amazonnak, akik ugyebár rengeteg botrányba keveredtek az elmúlt hónapokban az adatszivárgások és egyebek kapcsán az Android operációs rendszerrel, valamint az Alexával, így bármit is jelentsenek be az idei esemény részeként, az Apple már most elejét vette a dolgoknak, és ezzel a fricskával szúrt oda ellenfeleinek.