Ebből kiderült, hogy a Bollinger Motors rögtön két típusban, B1-es puttonyos és B2-es pickup változatban is kiadja hihetetlenül egyszerű formavilágú, már-már csupasz elektromos terepjáróit, melyek hamarosan sorozatgyártásba kerülnek, és bár nem valami szépek, ellenben a motorháztető alatt működő technológiára már nem lehet panasz.
Mindkét típusban ugyanis egy dupla elektromotor teljesít szolgálatot, melyek összesen 623 lóerős teljesítményre képesek 905 Nm-es nyomaték mellett, de 0-ról 100 km/h-ra így is csak 4,5 másodperc alatt gyorsulnak, köszönhetően a rendkívül fapados és rossz légellenállásnak, amivel a végsebesség sem lesz nagyobb 160 km/h-nál.
A terepjárók egyébiránt 120 kWh-s kapacitásra képes akkumulátorral lettek felszerelve, melyek képesek több mint 300 kilométeres hatótávot biztosítani neki, noha nem teljes rakomány esetén, hiszen akár 2,3 tonnát is felpakolhatunk rá, vagy közel kétszer ennyit vontathatunk vele.