Európában elindul az Apple önkiszolgáló javítóprogramja, amelynek célja, hogy az ügyfelek saját maguk javítsák meg otthon iPhone-jukat és MacBookjaikat, ehhez pedig a vállalat alkatrészeket, szerszámokat és kézikönyveket bocsát a vásárlók rendelkezésére.
Első körben Belgiumban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban, Svédországban és az Egyesült Királyságban elérhető a szolgáltatás, remélhetőleg a későbbiekben ez a lista bővülni fog. Az Apple online önkiszolgáló javítóüzletében könnyen össze lehet sakkozni, hogy mire lesz szükségünk a szerelés során.
A felhasználók bérelhetnek szerszámokat is, nem kell őket megvásárolni, és kedvezményben részesülhetnek, ha a kicserélt alkatrészeket elküldik az Apple-nek felújításra vagy újrahasznosításra. A vállalat örül annak, hogy segíthet vásárlóinak abban, hogy készülékeiket otthon barkácsolják, azonban továbbra is ajánlja a szakszervizeket.