Nem közöl eladási számokat a Xiaomi

2017. január 14.
2.8852
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
dfp profilja, adatai
dfp
A Xiaomi az elmúlt évek egyik leglátványosabban fejlődő és terjeszkedő vállalata, mely remek például mutat a több kínai gyártó számára, az elmúlt években pedig megszokhattuk tőlük, hogy a növekedést számadatokkal is alá tudják támasztani.
 

2012-ben például 7,2 millió mobilt adtak el, míg 2014-ben már 61 milliót. A 2015-ös esztendőt valamivel 70 millió fölött zárták, így sokan várták már a tavalyi évet összefoglaló adatot, hogy a 80-100 millió közötti számon ismét elcsodálkozzanak.

Erre azonban nem került sor, amit a vállalat vezetője igen érdekes indokkal tudatott. Lei Jun a dolgozóknak küldött levelében említette meg, hogy a Xiaomi rendkívül gyorsan fejlődött, a tempó túl gyors is volt és most le kell lassítaniuk, a hosszú távú stratégiát kell szem előtt tartani és néhány terület nagyobb figyelmet igényel.

Ez elsőre elég furcsa indoknak tűnik, de olyan nagy riválisok is titkolóznak néhány fontos termék kapcsán, mint például az Amazon, a Sony vagy az Apple. Az is lehet, hogy egyre kevesebb információt akarnak megosztani a riválisokkal, hiszen az látszik, hogy igyekeznek innovatívak lenni és az offline árusítás területére is be szeretnének törni.
3 hozzászólás

Harder

9 éve, 1 hónapja és 15 napja

Érdekes ez a titkolózás...

válasz erre

CharlieFirpo

9 éve, 1 hónapja és 16 napja

Elég fura hozzáállás hogy lassítani akarnak. meglepett smiley

válasz erre

Levi87

9 éve, 1 hónapja és 16 napja

Lehet hogy mégsem sikerült olyan jól az eladás? meglepett smiley

válasz erre