Megdöbbentő híreket hozott nyilvánosságra a károsultak beszámolói alapján a The Guardian magazin, akik arról írtak, hogy a Samsung nem hajlandó fizetni még azoknak az embereknek sem, akiknek komoly anyagi kárt okozott a kigyulladó Galaxy Note 7-es.
A lap kiemelte többek között John Barwick esetét, akinek közel 10 ezer dolláros kárt okozott a kigyulladó telefon - konkrétan az egész lakása majdnem kiégett -, és bár a Samsung eredetileg 24 órán belüli egyeztetést ígért, azonban Johnt senki nem kereste, és többszöri próbálkozást követően is csak a gyártó biztosítóját tudta elérni, akik annyit közöltek: nem fizetnek.
Hasonló esetről számolt be a magazinnak több további károsult is, így Wesley Hartzog, akinek az egész garázsa leégett. Elmondása szerint a Samsung csak addig kereste őt, amíg a felrobbant telefont begyűjtötték, aztán nem tudta elérni őket többé.
Habár az érintettek még nem, három másik amerikai felhasználó azonban nemrégiben pert indított a Samsung ellen, de nem azért, mert felgyulladt a lakásukban a telefon, hanem azért, mert a felhasználóknak még azt követően is fizetniük kellett a készülék havidíját és az adatforgalmat, hogy a cég felszólította az összes felhasználót, hogy kapcsolják ki készülékeiket.