Nem érvényesíthette a garanciát, szétverte az egész Apple üzletet!

2016. október 01.
3.2651
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
OMA_Seriff profilja, adatai
OMA_Seriff
A franciák híresen heves vérmérsékletűek, de úgy tűnik, hogy még jobban el tud durranni az agyuk, ha iPhone-ról van szó, így nemrégiben egy dijoni Apple boltban tört ki óriási botrány, miután egy férfi állítólagosan nem tudta érvényesíteni garanciáját egy termékre.
 

A The Verge beszámolója szerint miután a férfi hosszú percekig bizonygatta igazát arról, hogy neki jár a garancia, egyik pillanatról a másikra elborult az agya, és a fogyasztói jogainak megsértéséről kezdett el üvöltözni, miközben egy fémgolyóval törni-zúzni kezdett a boltban.

Csak a videón tucatnyi iPhone és MacBook bánja a férfi akcióját, amivel kapcsolatban érdekesség, hogy a boltosok szinte szó nélkül hagyják, hogy emberünk törjön-zúzzon, és csak egy biztonsági őr megjelenésekor hagyja abba akcióját, aki értesítette a rendőrséget, akik aztán le is tartóztatták az agresszort jelentős anyagi kár okozása miatt.

Nézd nagyban ezt a videót!



11 hozzászólás

viper73

9 éve, 5 hónapja és 18 napja

marco írta:
Nekem most S7 edge van, lekopogom, nagyon bírja a strapát. Igaz zsebben egymagában (se kulcs, semmi) és asztalon, puha felületen van folyamatosan. Ezelőtt S6 volt, az esett nagyot kőre, aztán csúszott is vagy egy métert met lendületből zakózott - és még karc sem lett, megúsztam.

S6 előtt viszont S3 volt az utolsó Samsungom mert az S4 3X halt meg teljesen, először egy naposan, aztán fél évesen, majd egy évesen. Mindig csere lett belőle, az utolsó alkalom után el is adtam. Aztán Sony Xperia Z2 jött, életem legrosszabb telefonja, gagyi, értéktelen vacak.

Samukkal nekem alapvetően szerencsém van (S3 kivételével röhögő smiley) és ügyfélszolgálattal sem volt még gondom. De az nagyon tré, hogy belül törik el a telefonod meglepett smiley, ez sima csere nem?
Hidd el én is próbálok vigyázni rájuk, mivel imádom a technikát. De üzletkötőként néha besikerül a baj. De van nekem egy Samsung Tab 7.0-m is, az őskorból. 2 cucc uralta a világot. Volt az iPad 1 meg a Tab 7.0. Na ez a Tab most is itt van mellettem. 2011 januárban vettem. Ez minden szögben fogott már padlót, az összes főzött ROM-ot kipróbáltam rajta és láss csodát, karcmentes és még elcsoszog szegény az ezres procival és 512MB RAM-mal. Áttörlöm egy ronggyal és azt mondod, hogy új. Mert ő lett volna az iPad killer, odatették magukat. Akkor még. A telók meg kukák meg pont nem éri meg kicserélni az LCD-t de elvből sem cserélem ki. Garancia törésre nem vonatkozik.

válasz erre

marco

9 éve, 5 hónapja és 21 napja

viper73 írta:
Egyáltalán nem titok. Az az óriási problémám, hogy már a 3. Samsung telómmal jártam úgy, hogy elrepedt a belső!! LCD panel és kuka lett a készülék, mivel olyan drága a javittatása, hogy nem éri meg. Igen leejtettem őket ill. 2-t, a 3. csak hozzá lett koccantva egy másik telóhoz. A leejtés az annyiban merül ki, hogy kb 80 cm és 1 m magasról, egyik laminált padlóra másik kőre. A telefonok karcmentesek kívülről. Ezer telóm volt már, sosem kellett hímestojásként kezelni őket. De ezeknél egy hiba és vége. Kérdésem az volt az ügyfélszolgálathoz, hogy minek a Gorilla Galss kijelző ha az LCD ennyire sérülékeny. Hozzátenném még, hogy haverom 2 nap után elejtte a LG G4 telóját, kijelző összetört, azóta eltelt egy év , üti vágja, már belelátni a telefon belsejébe, cafatokba lóg a panel és még mindig funkcionál.
Nekem most S7 edge van, lekopogom, nagyon bírja a strapát. Igaz zsebben egymagában (se kulcs, semmi) és asztalon, puha felületen van folyamatosan. Ezelőtt S6 volt, az esett nagyot kőre, aztán csúszott is vagy egy métert met lendületből zakózott - és még karc sem lett, megúsztam.

S6 előtt viszont S3 volt az utolsó Samsungom mert az S4 3X halt meg teljesen, először egy naposan, aztán fél évesen, majd egy évesen. Mindig csere lett belőle, az utolsó alkalom után el is adtam. Aztán Sony Xperia Z2 jött, életem legrosszabb telefonja, gagyi, értéktelen vacak.

Samukkal nekem alapvetően szerencsém van (S3 kivételével röhögő smiley) és ügyfélszolgálattal sem volt még gondom. De az nagyon tré, hogy belül törik el a telefonod meglepett smiley, ez sima csere nem?

válasz erre

viper73

9 éve, 5 hónapja és 21 napja

CharlieFirpo írta:
Mivel kapcsolatban volt problémád? Ha nem titok persze.
Egyáltalán nem titok. Az az óriási problémám, hogy már a 3. Samsung telómmal jártam úgy, hogy elrepedt a belső!! LCD panel és kuka lett a készülék, mivel olyan drága a javittatása, hogy nem éri meg. Igen leejtettem őket ill. 2-t, a 3. csak hozzá lett koccantva egy másik telóhoz. A leejtés az annyiban merül ki, hogy kb 80 cm és 1 m magasról, egyik laminált padlóra másik kőre. A telefonok karcmentesek kívülről. Ezer telóm volt már, sosem kellett hímestojásként kezelni őket. De ezeknél egy hiba és vége. Kérdésem az volt az ügyfélszolgálathoz, hogy minek a Gorilla Galss kijelző ha az LCD ennyire sérülékeny. Hozzátenném még, hogy haverom 2 nap után elejtte a LG G4 telóját, kijelző összetört, azóta eltelt egy év , üti vágja, már belelátni a telefon belsejébe, cafatokba lóg a panel és még mindig funkcionál.

válasz erre

Fikarc

9 éve, 5 hónapja és 27 napja

Az kemény meglepett smiley , egy cseppet eldurrant a srác agya! meglepett smiley

válasz erre

inkognito

9 éve, 5 hónapja és 27 napja

röhögő smiley röhögő smiley röhögő smiley ennyi! Szét csapott...

válasz erre

rDAVE

9 éve, 5 hónapja és 27 napja

Ha alaposabban megfigyeljük tisztán kivehető, hogy csak megcsúszott... Többször is.
Amúgy nagyon ügyes, kis akciója drágább, mint a telefon, amit nem javítottak meg neki..

válasz erre

CharlieFirpo

9 éve, 6 hónapja

viper73 írta:
Maximálisan egyetértek a fickóval. Van az a pont mikor elszakad a cérna.Én pár napja csevegtem telefonon hosszasan a Samsung Magyarország ügyfélszolgálatosával és ha személyesen tettem volna ezt lehet hasonló lett volna a reakcióm. Konkrétan 20 perc beszélgetés után, mintha egy szót se vett volna abból amit brekegtem. És pont ennyi is lett az eredménye. Semmi! Csak a pénztárcám laposabb, vérnyomásom magasabb.
Mivel kapcsolatban volt problémád? Ha nem titok persze.

válasz erre

viper73

9 éve, 6 hónapja

Maximálisan egyetértek a fickóval. Van az a pont mikor elszakad a cérna.Én pár napja csevegtem telefonon hosszasan a Samsung Magyarország ügyfélszolgálatosával és ha személyesen tettem volna ezt lehet hasonló lett volna a reakcióm. Konkrétan 20 perc beszélgetés után, mintha egy szót se vett volna abból amit brekegtem. És pont ennyi is lett az eredménye. Semmi! Csak a pénztárcám laposabb, vérnyomásom magasabb.

válasz erre

strogg

9 éve, 6 hónapja

Csak mondom, hogy az EU-ban nem is lehetne forgalmazni apple terméket, mert a legtöbb országban a két év garancia előírás, az apple meg 1 évnél többet nem hajlandó adni. Jogsértően forgalmaz, csak ugye nagy balhé lenne ha betiltanák. Pedig a törvények szerint be kéne.

válasz erre

Tommy

9 éve, 6 hónapja

De miért nem fogta le senki????? meglepett smiley

válasz erre

VDemon

9 éve, 6 hónapja

Mekkora idióta! meglepett smiley

válasz erre