A Spotify vezérigazgatója, Daniel Ek egy friss közleményben fedte fel a vállalat legfrissebb adatait, továbbá kiemelte, hogy immáron nagykorúvá vált a vég, ugyanis nemrég töltötte be 18. életévét. Az adatok alapján nem csak az aktív felhasználók száma nőtt, hanem az előfizetők száma is, 14%-kal 239 millióra, a teljes bevétel pedig 20%-kal 3,6 milliárd euróra.
Mindezek mellett végre nyereségessé vált az üzlet, a működési eredmény 168 millió euróra javult, miután az elmúlt években szinte folyamatosan veszteséges volt a Spotify, de a befektetők kitartóak voltak. Daniel Ek elárulta, hogy a cég az erőteljes bevételnövekedésre és az árrés-bővítésre összpontosított az elmúlt időszakban és ez be is jött nekik. Korábban több országban is emelték az előfizetések árait és most is vannak olyan pletykák, miszerint ebben az évben tovább emelkedhetnek az árak.
Mindeközben a prémium felhasználók többsége még mindig a jobb hangminőségről álmodozik, de a Spotify továbbra sem vezette be a HiFi veszteségmentes streaming funkcióját, amelyet 2021-ben jelentettek be, de a mai napig nem lehet róla semmit sem hallani. Remélhetőleg ez a jövőben változni fog.