Az Alphabet technológiai vállalat alaposan felülmúlta a várakozásokat az első negyedévben, ami elsősorban a YouTube hirdetéseknek köszönhető, a legfrissebb pénzügyi beszámolóból kiderült, hogy 10 százalékkal nőttek a videomegosztó portál hirdetési bevételei.
A technológiai óriás 90,2 milliárd dollár összbevételről számolt be az első negyedévben, ami 12 százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál - az elemzők 89,15 milliárd dolláros bevételre számítottak korábban. A YouTube hirdetési bevétele 10%-kal, 8,9 milliárd dollárra nőtt, ami elsősorban annak köszönhető, hogy az Egyesült Államokban már az egyik vezető fizetős TV-szolgáltató lett a YouTube TV.
A YouTube mellett természetesen a Google szolgáltatásai is jól mentek, ott is sikerült kisebb növekedés elérnie a vállalatnak. Sundar Pichai vezérigazgató elmondta, hogy a YouTube és a Google One csomag 270 millióra növelte a vállalat összes előfizetésének számát. Mindezek hatására már a tegnapi napon is erősödtek a vállalat részvényei, és ez folytatódott a későbbiekben is.