"Az új Netflix TV-élmény továbbra is ugyanaz, amit ismersz és szeretsz - csak jobb" - mondta Eunice Kim, a vállalat termékigazgatója. Az elkövetkező hetekben és hónapokban világszerte bevezetésre kerül az új dizájn, mely néhány új funkcióval is bővülni fog. A felhasználók még több információt fognak látni a tartalmak mellett, továbbá új, reszponzív ajánlások is segítenek majd a döntésben.
Egy új keresési mód is bevezetésre kerül a későbbiekben, mely már mesterséges intelligenciával fog kiegészülni, sőt bétaverzióban egy iOS-es keresési funkció is elérhetővé válik, ami lehetővé teszi a tagok számára, hogy természetes, társalgási kifejezésekkel, például "Valami vicceset és vidámat akarok" keressenek műsorokat és filmeket. A következő hetekben a Netflix tesztelni fog egy TikTok-szerű, függőleges hírcsatornát, amely Netflix-műsorok és -filmek klipjeivel lesz tele.
Az újdonságokról és az új dizájnról az alábbi videót osztotta meg a vállalat: