A 2020-as COVID-járvány kitörésekor sokan kényszerültek home officeba, ami teljesen megváltoztatta sokak életét, ám amióta véget ért a járvány és egyre többen kényszerülnek arra, hogy visszatérjenek az irodákba, kiderült, hogy megnövekedett a dezodorok eladása.
Az Unilever vállalat a közelmúltban egy friss jelentésükben fedték fel, hogy az elmúlt időszakban 15 százalékkal emelkedett a dezodorok eladása. Mint kiderült, a járvány alatt sokan kevesebb dezodort használtak, hiszen otthoni munka esetén nem foglalkoztak annyit a higiéniával, de amióta a nagyvállalatok elkezdték visszahívni dolgozóikat, ismét nőtt a kereslet a termékek iránt.
A dezodorok értékesítésének fellendülése hozzájárult ahhoz, hogy az Unilever testápoló részlege felülmúlja a többi termékkategóriát Európában, így egyedüliként növelte az eladott cikkek mennyiségét. Mindeközben a cég megsínylette a nyári változékony időt, ugyanis a fagylaltok, mint például a Ben & Jerry's és a Magnum eladásai csökkentek, ám így is sikerült növelniük az összbevételüket.