A szolgáltató által okozott idegörlő kálváriánkról egyébként hamarosan összefoglaló cikk készül, egyelőre a telefonbeszélgetéseink hangfelvételeit várjuk, amiket 24 nap elteltével sem sikerült még a cég munkatársainak összeállítani - nyilván sok időbe telik az mp3 tömörítés.
A mai nap délutánjától többen kerestek meg minket olvasóink közül, hogy a szolgáltatás nem működik, sajnos délután 15 óra környéke óta nekünk sem működik rendesen a kábelnetes szolgáltatás. A jelenség pontosan olyan mint amikor IPv4-ről IPv6 protokollra állt át a szolgáltató, az oldalak hol bejönnek, hol nem, nagyjából minden második oldalletöltés meghiúsul - de csak bizonyos oldalak esetén.
UPDATE2: Nem oldódott meg a probléma, a hiba továbbra is fennáll.
UPDATE3: Mivel az ügyfélszolgálat nem áll a helyzet magaslatán, a UPC kommunikációs igazgatójához fordultunk válaszokért.
UPDATE4: Bár elméletileg nem javítottak semmit, a probléma néhány órája - mióta a műszaki osztállyal beszéltünk - nem jelentkezik Persze a válaszokat várjuk továbbra is, hétvégén teszt jön.
A telefonos ügyfélszolgálat egy óra csörgetés után sem veszi fel a telefont - felesleges is próbálkozni, csak stresszeli magát az egyszeri felhasználó -, mi négy alkalommal próbálkoztunk, alkalmanként 18 - 61 percig. A modem újraindítása nem segít, a myUPC felület sem tölt be, még hibát sem lehet leadni.
Ha nálad is fennáll a probléma, kitartás, amint elérünk valakit, megírjuk, mi a megoldás!