Megint nem megy a UPC, és megint nem tudják megoldani

2018. június 14.
11.6651
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
marco profilja, adatai
marco
A felhasználók részéről a UPC internetes szolgáltatásait kiemelkedően sok kritika éri, nem is alaptalanul, az egyik legnagyobb magyar szolgáltató rendre működésképtelen, sajnos szerkesztőségünk is saját bőrén tapasztalja ezt hónapok óta.
 

A szolgáltató által okozott idegörlő kálváriánkról egyébként hamarosan összefoglaló cikk készül, egyelőre a telefonbeszélgetéseink hangfelvételeit várjuk, amiket 24 nap elteltével sem sikerült még a cég munkatársainak összeállítani - nyilván sok időbe telik az mp3 tömörítés.

A mai nap délutánjától többen kerestek meg minket olvasóink közül, hogy a szolgáltatás nem működik, sajnos délután 15 óra környéke óta nekünk sem működik rendesen a kábelnetes szolgáltatás. A jelenség pontosan olyan mint amikor IPv4-ről IPv6 protokollra állt át a szolgáltató, az oldalak hol bejönnek, hol nem, nagyjából minden második oldalletöltés meghiúsul - de csak bizonyos oldalak esetén.

UPDATE: Éjjel 23:19-kor, 46 perc várakozás után felvették a telefont. Ők semmiféle hibáról nem tudnak (akkor miért nem lehet elérni az ügyfélszolgálatot, és miért közlik az elején hogy rengeteg a hívás, ha minden rendben?), de úgy leresetelik a modemet, hogy minden alapbeállításra áll visssza - más megoldás nincs, és nem biztos hogy a probléma ezzel megoldódik.

UPDATE2: Nem oldódott meg a probléma, a hiba továbbra is fennáll.

UPDATE3: Mivel az ügyfélszolgálat nem áll a helyzet magaslatán, a UPC kommunikációs igazgatójához fordultunk válaszokért.

UPDATE4: Bár elméletileg nem javítottak semmit, a probléma néhány órája - mióta a műszaki osztállyal beszéltünk - nem jelentkezik Persze a válaszokat várjuk továbbra is, hétvégén teszt jön.

A telefonos ügyfélszolgálat egy óra csörgetés után sem veszi fel a telefont - felesleges is próbálkozni, csak stresszeli magát az egyszeri felhasználó -, mi négy alkalommal próbálkoztunk, alkalmanként 18 - 61 percig. A modem újraindítása nem segít, a myUPC felület sem tölt be, még hibát sem lehet leadni.

Ha nálad is fennáll a probléma, kitartás, amint elérünk valakit, megírjuk, mi a megoldás!
10 hozzászólás

Porthos

7 éve, 7 hónapja és 20 napja

Én nagyon szerencsés vagyok, nálam nagyon kevés a hiba. Vagy nem veszem észre, mert keveset vagyok otthon. röhögő smiley

válasz erre

CharlieFirpo

7 éve, 7 hónapja és 20 napja

echristian900 írta:
Szia,

mennyi idős a routered? - a T ezeket az egyedi herélt FritzBox routereket használja java részt Speedportnak csúfolva, amik sajnos nem épp üzemóra bajnokok, én 4 év alat koptattam el 3-at :/
Legutóbb már egy Huawei Echolife HG 850a nevű csodát tettek le, eddig valami komolyabb cucc volt. Nálam folyamatos a probléma, főleg nyáron, ősszel van hogy hetekig, netán két hónapig nem is jelentkezik a probléma. Mondtam már nekik én, hogy valószínűleg kábel probléma lesz, átmelegszik, télen meg elfagy vagy valami, de nem hiszik el.

Iszonyat amatőr banda ez is.

válasz erre

echristian900

7 éve, 7 hónapja és 20 napja

CharlieFirpo írta:
Nekem a Telekommal zajlik hasonló őrületem. Gyakorlatilag 20 percenként megszakad a net, alapesetben a ping meg kb 100. Nagyon durva, mert állítólag ők nem látnak SEMMI problémát.
Szia,

mennyi idős a routered? - a T ezeket az egyedi herélt FritzBox routereket használja java részt Speedportnak csúfolva, amik sajnos nem épp üzemóra bajnokok, én 4 év alat koptattam el 3-at :/

válasz erre

technomancer

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

2018, MAgyarország. röhögő smiley röhögő smiley röhögő smiley

válasz erre

Kisfaludy82

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

Köszi hogy kitettétek, én is írtam a problémáról emailt. mosolygó smiley Ez már egyébként nagyon sokadik probléma velük, nem tudom, ilyen esetben lemondható a szolgáltatás szerintetek hűségidő alatt is?

válasz erre

VDemon

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

Nálam is teljesen halott délután 3-4 óta. Iszonyat gáz. A myupc nekem is elérhetetlen.

válasz erre

CharlieFirpo

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

Nekem a Telekommal zajlik hasonló őrületem. Gyakorlatilag 20 percenként megszakad a net, alapesetben a ping meg kb 100. Nagyon durva, mert állítólag ők nem látnak SEMMI problémát.

válasz erre

TEchie

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

Voltam náluk két évig, mert nem volt választásom, soha még olyan hitvány szolgáltatásom nem volt mint akkor. Látom, a helyzet évek alatt mit sem változott.

Cikkre nagyon kíváncsi leszek! röhögő smiley

válasz erre

Harder

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

Az a megoldás hogy bemegyek és rájuk rugom az asztalt reggel. Ilyen rohadt amatőr fos bandát én még nem láttam. Rohadtul **** hogy kénytelen vagyok őket használni, mert itt nincs más.

válasz erre

Fikarc

7 éve, 7 hónapja és 21 napja

Dettó. Én elértem őket, állítólag semmi probléma. Szánalmas bagázs.

válasz erre