A Forbes magazin bemutatta legújabb listáját a világ legértékesebb márkáiról, aminek köszönhetően kiderült, hogy még mindig az Apple tekinthető listavezetőnek - töretlenül immáron a hetedik esztendeje.
Bár a Forbes szerint az Apple esetében az utolsó pénzügyi negyedév nem a tervek szerint záródott, de bevételeik továbbra is szárnyalnak, ezáltal a brand értéke jelenleg 170 milliárd dollárra tehető, amivel világelsők lettek.
Bár az Apple helye elég biztosnak tekinthető a jövőben, azért a háttérben egyre erősebb konkurenciák sorakoznak fel, ezáltal a Forbes szerint a dobogó második helyén a Google áll, akik közel 25 százalékos növekedéssel majdnem 102 milliárd dolláros márkaértéket képviselnek, míg a harmadik helyen a Microsoft áll a maga 87 milliárd dolláros értékével.
Érdemes kiemelni, hogy még a lista negyedik helyét is egy tech cég, konkrétan a Facebook uralja, akik 40 százalékos emelkedéssel jelenleg 73 milliárd dolláron állnak, és érdekesség, hogy csak utánuk jön a Coca-Cola az 56 milliárdos márkaértékkel.