Több hirdetésblokkoló vállalat azt állítja, hogy emberek ezrei távolítja el szoftvereiket gépeikről, miután a YouTube figyelmeztetéseket kezdett megjeleníteni azoknál a felhasználóknál, akik hirdetésblokkolóval próbálnak meg videókat nézni. Az egyik vállalat, az AdGuard a Wirednek elárulta, hogy október 9-e óta naponta több mint 11 000 ember távolította el a Chrome-bővítményt, mielőtt a YouTube szigorított volna.
Ezzel szemben október 18-án már 52 000 ember távolította el ezt a programot. A vállalat azt is elárulta, hogy megnövekedett a fizetős verzió telepítése, amelyet a YouTube-féle fellépés nem érint. Vannak olyan felhasználók, akik inkább másik böngészőt kezdtek el használni, ahol még ki lehet játszani a YouTube-tiltást. Ezek alapján egyelőre a YouTube áll nyerésre, de valószínűleg hamar megpróbálják kijátszani a videómegosztó portált a felhasználók.