Mindezt a tegnapi tőzsdezárás során tudtuk meg, amikor a 2009-ben elindított Weibo piaci értéke 11,32 milliárd dollárra növekedett, míg a folyamatos lejtmenetben robogó Twitter esetében ugyanez a szám 11,23 milliárd dollárra csökkent.
Hogy érzékeljétek a különbséget, alig két évvel ezelőtt, 2014 magasságában a Weibo piaci értéke még alig közelítette meg a 3,5 milliárd dollárt, vagyis két év alatt elképesztő fejlődést produkáltak, azonban ami ennél is sokkolóbb adat, hogy a Twitter értéke akkor még majdnem 27 milliárd dollár volt.
Hogy még tovább kerekítsük a szemeteket, a Twitter csak az elmúlt egy évben 5 millió aktív felhasználót veszített, és bár még mindig több mint 310 millióan használják - míg a Weibót 280 millióan -, de a kínaiak csak az elmúlt 12 hónapban 70 millió újonccal tudták növelni felhasználóik számát.