A lap forrásai szerint ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy már a bejelentés utáni második napon több mint 3,2 millió dollárt, avagy majdnem 900 millió forintnak megfelelő összeget költött el a cég az érkező készülékek televíziós reklámjaira, ami sokkal több, mint amit a korábbi Google Nexus-ok esetében a vállalat valaha is elszórt.
Habár már ez óriási összeg, egyes elemzők szerint még csak a kezdet, hiszen a telefonok marketingjére elszórt teljes összeg a több száz millió dollárt is meghaladhatja majd. Hogy hová ez a nagy igyekezet? Egyértelmű: a Google célja az, hogy odategye magát a jelenlegi legnagyobb riválisok mellé, ezáltal a jövőben az Apple és a Samsung legnagyobb ellenfeleiként tekinthessünk rájuk.
Hogy legyen némi összehasonlítási alapunk is, korábban az Apple egységnyi idő alatt 2,5-, a Samsung pedig majdnem másfél millió dollárt költött el legutóbbi készülékeik kampányára, így a Google jelenlegi 3,2 milliója valóban rekordértékűnek tekinthető.