Azt már megszokhattuk, hogy szinte a technológia minden területén találkozunk szivárogtatásokkal, így nem is meglepő a mostani Google Chrome commit napvilágra jövetele, ami alapján a keresőóriás a hardver igényes reklámok kiszűrésén dolgozik.
A reklámok már önmagukban elég idegesítőek tudnak lenni, de ha ezt még tetézzük azzal, hogy vannak köztük olyanok, amik nem kevés erőforrást különítenek el maguknak, akkor az már felháborító, ezen változtatna a Google.
A 9to5Google szűrte ki a fentit az egyik fejlesztő commitjából. A megoldás a Heavy Ad Intervention nevet viseli, a kidolgozását ráadásul már közel egy hónapja elkezdték, a cél pedig az erőforrás valamint a sávszélesség spórolás a felhasználó részére.
Sajnos az nem derült ki, hogy a Google mikortól, pontosabban melyik verziójú Chrome böngészőben szeretné élesíteni, de mivel még nagyon korai fázisban tart a fejlesztés, minden bizonnyal még több hónapot kell rá várnunk.