A mintegy 300 utas szállítására alkalmas jármű alapesetben 30 méter hosszú, de az éppen felmerülő igényeknek megfelelően bővíthető, hovatovább képes akár 70 km/órás sebességgel is célba juttatni az utasokat.
Az okosbuszként is emlegetett jármű legnagyobb érdekessége határozottan az, hogy az előre kijelölt útvonalon sofőr nélkül képes haladni, amit számtalan érzékelő, valamint egy speciális, szenzorokkal ellátott pályavonal tesz lehetővé, amelyen ráadásul még sínek sincsenek, hiszen a szerelvény speciális kerekeken halad előre.
A gyártó szerint az új jármű sokkal olcsóbb, mint a jelenleg ismert tömegközlekedési eszközök, mert nincs szükség arra, hogy saját infrastruktúrát építsenek fel hozzá, ezáltal míg egy metró minden kilométere több mint 100 millió dolláros befektetés, addig ennek a járműnek az útvonala kilométerenként 2 millió dollárból is kihozható.
Az első speciális tömegközlekedési eszköz egyébiránt a napokban állt szolgálatba Kínában, de a tervek között szerepel, hogy a jövőben újabb útvonalak és járgányok álljanak majd szolgálatba.