Immáron 175 millió felhasználója van a Threads elnevezésű közösségi média platformnak, mely tavalyi indulása óta sokat fejlődött. Első körben csak az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban volt elérhető, ahol néhány nap alatt sikerült elérnie a 100 milliós felhasználói számot. A későbbiekben az EU-ban, ezáltal hazánkban is elérhetővé vált, manapság pedig a Facebook és az Instagram is az arcunkba tolja a Threads bejegyzéseket.
Arról nincsenek információk, hogy mennyi a napi aktív felhasználója a platformnak, ezt egyelőre titokban tartja a vállalat, vélhetően még nem sikerült ezt a számot növelni. Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatójának a célja, hogy a Threads legyen a következő egy milliárdos platform, ám ehhez bővítenie kell jelenlétét az ázsiai országokban és fejlesztenie kell a közösségi médiát is, mert még minidig vannak hiányzó funkciói.