Kereken egy éve, július 5-én indult útjára a Meta legújabb közösségi média platformja, melyet a vállalat kifejezetten a Twitter-riválisának szánt, ami miatt Elon Musk és Mark Zuckerberg majdnem bunyózott is a római Colosseumban, ám végül ez a nagyszabású show nem jött össze.
Immáron 175 millió felhasználója van a Threads elnevezésű közösségi média platformnak, mely tavalyi indulása óta sokat fejlődött. Első körben csak az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban volt elérhető, ahol néhány nap alatt sikerült elérnie a 100 milliós felhasználói számot. A későbbiekben az EU-ban, ezáltal hazánkban is elérhetővé vált, manapság pedig a Facebook és az Instagram is az arcunkba tolja a Threads bejegyzéseket.
Arról nincsenek információk, hogy mennyi a napi aktív felhasználója a platformnak, ezt egyelőre titokban tartja a vállalat, vélhetően még nem sikerült ezt a számot növelni. Mark Zuckerberg, a Meta vezérigazgatójának a célja, hogy a Threads legyen a következő egy milliárdos platform, ám ehhez bővítenie kell jelenlétét az ázsiai országokban és fejlesztenie kell a közösségi médiát is, mert még minidig vannak hiányzó funkciói.