Ez utóbbi felé húz a legújabb videó is, amiben egy négy éves készüléket, az iPhone 6-ot állítja a cég a saját jelenlegi csúcsmodelljével, az S9-cel szembe. Bár a videó elején feltűnik apró és vékony betűkkel, hogy milyen készülékről van szó és az is látható egy pause után hogy léteznek más típusú iPhone-ok is, az egyszeri nézőnek nyilván ezek fel sem tűnnek.
Bár a technológiára nyitott és azt valamelyest ismerő felhasználó számára egyértelmű hogy az iPhone lassítós Apple-bakit igyekszik meglovagolni a legújabb promóció, a nagy tömegek számára mégis úgy tűnhet hogy egy iPhone lassú és lefagy, míg a Samsung gyors és minden megpróbáltatást kiválóan áll - ami nyilvánvalóan erős ferdítés.
Arról már nem is beszélve, hogy örülnének a Samsung tulajok, ha négy év után is a legfrissebb operációs rendszer futna a készülékükön... Igaz az Apple-t sem kell sajnálni ha az Android ekézéséről van szó, a cupertinoiak mégsem csináltak soha olyan propaganda anyagot, amiben egy Note 7-tel gyújtanak be például a kandallóba...
Hogy az alábbi reklám mennyire etikus, azt döntse el mindenki maga, nálunk nem ütközött az értelmezése nehézségekbe, sőt mosolyogtunk is itt-ott, de nyilvánvalóan és egyértelműen megtévesztő a szándék - ismét.