Kamu marketinggel növeli a Samsung az S10 fogyást

2019. július 04.
3.9321
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
PixelHero profilja, adatai
PixelHero
A Samsung felső kategóriás ászainak egyik előnye a vízállóság, ami már önmagában korrekt fegyvertény, így mi magunk sem értjük a címben szereplő állítást, amit amúgy az ACCC állít a koreai gyártóról.
 

Az ACCC az ausztrál versenyhivatal rövidítése, az ott dolgozóilletékesek szerint pedig a Samsung félrevezeti a felhasználókat, ugyanis több száz hirdetésben utaltak arra, hogy az S10 termékcsalád sós vízben is használható, pedig ez nem igaz.

Persze egzaktul nem mondta ez a Samsung, ám azt tudni kell, hogy az IP68-as szabvány kizárólag édesvízre vonatkozik, ám az ausztrál marketing azt mondja "Build for Australia", ami már önmagában félrevezető, főleg mivel a környéken javarészt sós víz található.

Az ottaniaknak ez a tulajdonság egyébként nagyon fontos, így az ACCC úgy véli a Sasmung ezen lépése tisztességtelen előnyhöz juttatta a versenytársakkal szemben.
3 hozzászólás

Fikarc

6 éve, 6 hónapja és 3 napja

Nem meglepő. Samsung, Huawei, és sokan mindig kamuznak. Igaz a fotós képességekkel szoktak leginkább.

válasz erre

mateszkusz

6 éve, 6 hónapja és 3 napja

Ugyan már... a oneplus meg ip védetség nélkül reklámozta, hogy a telefon vízálló...
Én klóros vízbe már merítettem az s9 et utána le mostam szépen csap vízzel azóta sincs semmi baja.

válasz erre

inkognito

6 éve, 6 hónapja és 3 napja

Hát ez elég kellemetlen.

válasz erre