Hazánkban hétfőn debütált a népszerű videojáték alapján készült sorozat második szezonjának az évadzárója, mely elég sok fordulatot hozott - bár aki ismeri a játékot, annak talán nem -, ám a legfrissebb nézettségi adatok alapján sokkal kevesebben voltak rá kíváncsiak, mint az első részre.
Az HBO elárulta, hogy a The Last of Us második évadának hetedik és egyben utolsó epizódját 3,7 millióan nézték meg az összes platformon, ami 30 százalékos visszaesést jelent az első epizódhoz képest, mely még áprilisban jelent meg. Mindezek ellenére a stúdió bizakodó, hogy a következő hetekben sokan fogják akár a teljes évadot megnézni, ráadásul a 2. évad már most is több átlagos nézőt vonzott, mint az első.
Az HBO szerint a 2. évad közel 37 millió nézőt vonzott világszerte epizódonként mindezidáig, és ez a szám folyamatosan növekszik. Összehasonlításképpen, az 1. évad premierje végül közel 32 millió nézőt generált a premier utáni 90 nap alatt. Mindeközben a rajongók már számíthatnak a folytatásra, hiszen az HBO korábban bejelentette, hogy elkészül a harmadik szezon, melyben jobban megismerhetjük majd Abby történetét.