A Netflix nemrégiben bejelentette, hogy 2026-tól új hirdetési formátumok érkeznek majd a platformra, melyek a legolcsóbb, 2890 forintos csomagokban fognak megjelenni. A házon belül fejlesztett hirdetési technológiába a generatív mesterséges intelligencia is integrálva lesz, hogy ennek segítségével a felhasználók számára minél relevánsabb reklámokat jelenítsenek meg.
A reklámok a tartalmak böngészése közben, valamint a lejátszás szüneteltetése közben fognak megjelenni a képernyőn. A hirdetések állítólag úgy fognak megjelenni, hogy azok ne zavarják a felhasználói élményt, az AI-nak köszönhetően figyelni fognak a hangnemre, az időzítésre és a tartalomra is. A Netflix azért fordít ennyi energiát a hirdetések megreformálására, mert egyre népszerűbb a platform a hirdetők körében, a vállalat elárulta, hogy mára több mint 94 millió havi aktív felhasználója van a reklámokkal támogatott csomagjának.