A két ismert márka gyártója a maga közel 33 százalékos részesedésével az egyik legerősebb piaci szereplő a világon, hiszen rengeteg tévébe és monitorba gyárt megjelenítőket, miközben saját brandjeiket is rendre próbálja minél erősebb helyezésbe tolni, ami itthon a harmadik helyre elég a Samsung és az LG - akik közösen a magyar eladások 50 százalékáért felelősek - mögött.
Ez egész pontosan 10 százalékos részesedést jelent jelenleg, amit az elkövetkező időkben 15%-ra szeretne feltornázni a TPV Technology hazai képviselete. Ez nem tűnik nehéz túl feladatnak egyébként, hiszen a hagyományos, munkára szánt monitorok mellett a gaming szcénának is kínálnak már kiváló minőségű kijelzőket, ráadásul néhány innovatív megoldással is találkozhatunk a kínálatban.
A cég munkatársai a sajtóeseményen kiemelték, hogy kiemelt figyelmet fordítanak az OLED technológiára, amelynek első tesztfecskéi az Androgeeken is hamarosan várhatók.