A második negyedévben ismét sikerült növelnie a nyereségét a Netflixnek, ráadásul majdnem a kétszerese volt annak, amit a befektetők jósolta. A bevétel elérte a 9,56 milliárd dollárt, Ez az eredmény 17%-os növekedés 2023 azonos időszakához képest, míg a nyereség 2,15 milliárd dollár volt, szemben az egy évvel ezelőtti 1,5 milliárd dollárral.
A cég közölte, hogy a július-szeptemberi időszakban 14%-os éves növekedésre számít. A beszámolóból az is kiderült, hogy 8 millióval sikerült növelni a felhasználók számát, így jelenleg már 277 millió előfizetője lehet a Netflixnek világszerte, miközben becslések szerint a teljes nézői szám meghaladhatja a 600 milliót, amennyiben számításba vesszük azt, hogy egy háztartáson belül többen is nézik a platformot.
Mindeközben a vállalat igyekszik növelni hirdetési bevételeit is, miután egyre több piacon válik elérhetővé a reklámokat tartalmazó előfizetői csomagja. A Netflix azonban megjegyzi, hogy a hirdetési üzletág csak 2026-ban kezd majd jelentős hatást gyakorolni a bevételekre, jelenleg az előfizetők száma sokkal gyorsabban nő, mint a hirdetők száma.