Szokatlanul hosszú, 12 órás kimaradást követően - közép-európai idő szerint szerda éjjel 10 óra körül - ismét elérhetővé váltak az Apple amerikai óriáscég felhőszolgáltatásai.
Az iTunes és az App Store, vagyis az Apple tartalom-, illetve alkalmazásletöltő szolgáltatása az Egyesült Államokban keleti idő (ET) szerint szerda hajnali 5 óra előtt szakadt meg.
Az iTunes és az App Store, vagyis az Apple tartalom-, illetve alkalmazásletöltő szolgáltatása az Egyesült Államokban keleti idő (ET) szerint szerda hajnali 5 óra előtt szakadt meg.
A felhasználók pedig a Twitter mikroblog oldalon tömegesen adtak hangot csalódottságuknak, itunesdown és appstoresdown hashtaggel jelölt üzeneteikben.
Az Apple végül keleti idő szerint (ET) délután öt óra körül frissítette központi oldalát, hogy közölje: újra normálisan működnek szolgáltatásai, köztük az említettek mellett a Mac App Store és az iBooks is. A történteket belső domainnév-rendszerének hibájával magyarázta a társaság.
Az App Store és az iTunes szolgáltatás a világ legnagyobb technológiai vállalkozásának két büszkesége, amelyek a legfőbb élményt nyújtják a mobiltelefon-felhasználóknak, és a legnagyobb bevételt hozzák a kaliforniai Cupertinóban székelő cégnek.
A hibáért nyilvánosan bocsánatot kérő Apple részvényei szerdán 1,8 százalékkal estek a New York-i tőzsdén, alig néhány nappal a régóta várt okosóra, az Apple Watch bemutatása után.
via MTI