A Microsoft legutóbbi reklámkampányai leginkább a konkurensek ócsárolására helyezték a hangsúlyt kifordítva, és azok hátrányaira, nem pedig saját termékeik előnyeire helyezvén a hangsúlyt.
A mostani spot teljesen más irányzat és meglehetősen szokatlan, ám - számomra biztosan - jobban sikerült, mint az eddigiek.
A reklám az Internet Explorer böngészőt hívatott népszerűsíteni, ám semmiféle tulajdonságait nem emeli ki, inkább a manapság egyre inkább terjedőben lévő manga stílussal operálva egy látványos és hangulatos akciójelenetet hoztak össze.
Női főszereplőnk egy modern, de elhagyatott város szűk utcáin menekül az őt üldöző gigászi robotok elől, ám csapdába kerül. Egyetlen lehetősége csupán a kis Exploreres medál, melynek ereje segíti őt és végül sikerül megvédenie magát a támadásoktól. Ám ekkor egy új, még nagyobb ellenfél kerül képbe.
A reklám a már említett előnyök és hátrányok mellett egészen más üzenettel bír, ami talán ennyi lehet: Több van bennem, mint elsőre látszik.
[display_video youtube=BHTUlF7NA2o]