Interaktív reklámot tesztel a Spotify

2019. május 06.
3.1181
Figyelem! Ez a hír már több, mint egy éves! A benne lévő információk elavultak lehetnek!
PixelHero profilja, adatai
PixelHero
A világ legnépszerűbb zenei streaming szolgáltatása a Spotify, amely egy újabb funkciót tesztel jelenleg, melyben egy újfajta reklám bevezetése a cél, aminél az interaktivitás kerül fókuszba.
 

Furán hangzik ugye? Amennyiben egy reklám lejátszása folyik, megfelelő parancs kimondása elegendő, hogy a cél oldalra ugorjunk, esetünkben az Axe lejátszási listájához vagy a Spotify saját podcastjéhez.

A tesztelési fázis alatt felötlött egy félelem, miszerint a mikrofon aktív használata lehetőséget nyújt bizalmas információk kiszivárgására, ám a Spotify megnyugtatott mindenkit, a beviteli hardver csak akkor és addig működik, amíg a reklám tart várva a varázsszavakat, ami a "play now" kifejezés.

A paranoiásabbaknak jó hír, hogy egyelőre csak az USA-ban folyik a teszt, illetve a cég ígérete szerint ezeket a reklámokat le lehet majd tiltani.
3 hozzászólás

techiii

6 éve, 8 hónapja és 6 napja

Remélem ez a prémium előfizetőkre nem vonatkozik.

válasz erre

Direktor

6 éve, 8 hónapja és 7 napja

Na de jó, klikk helyett duma. röhögő smiley

válasz erre

Porthos

6 éve, 8 hónapja és 7 napja

Nagyon szükséges... wtf smiley

válasz erre