Mint ismert, a fogyasztói társadalomban elfogadott tény, hogy ha belépünk a boltokba, akkor a polcokon minden termék ugyanúgy néz ki, hiszen egyrészt ehhez vagyunk szokva, másrészt ennek olcsó az előállítása, lévén nem kell többféle dizájnt megfizetnie a gyártónak.
Az olasz cég azonban alaposan megmutatta a középső ujját az egész világnak, hiszen rájöttek arra, hogy a termékek esetében a dizájn megtervezése kerül pénzbe, de végső soron az már teljesen mindegy lenne az elkészüléskor, hogy milyen küllemet kapna az adott dolog.
Éppen ezért megírtak egy algoritmust, amit előre felvitt minták és színek segítségével úgy programoztak, hogy szabadon alkothasson. Hogy mi lett a végeredmény? Első körben több mint 7 millió teljesen egyedi csomagolás az említett mogyorókrém számára, amire a történelem során korábban még soha nem volt példa a gépi gyártás során.