Idén mesterséges intelligencia készítette a Coca-Cola karácsonyi reklámjait

2024. november 17.
4.4381
csirkee profilja, adatai
csirkee
A népszerű üdítőital gyártó vállalat 1995 óta készít karácsonyi reklámokat, melyek mára már hagyományossá váltak és minden évben sok rajongó várja ezeket, azonban idén a cég úgy döntött, hogy a modern technológiához nyúl és mesterséges intelligencia segítségével készíti el idei reklámfilmjeit.

Idén először generatív mesterséges intelligencia készítette a Coca-Cola ünnepi reklámfilmjeit, melyből több is készült, aminek a rajongók nem igazán örülnek. A vállalat innovatívnak tartja, hogy modern technológiával olcsóbban tudta elkészíteni a reklámfilmjeit, mellyel az volt a céljuk, hogy a '95-ös reklámot áthozzák a jelenbe.

Az eredeti hirdetésben három valódi, több tonnás teherautót használtak a készítők, melyeken 30 000 izzót helyeztek el, ezzel szemben a mostani reklámnál csak az AI-t kellett megkérni arra, hogy generáljon egy hasonló videót. A közösségi médiában sokan kifejezték nemtetszésüket az új kampány kapcsán, egy felhasználó szerint ez már a világvége, mások szerint szomorú látni, hogy az AI már itt is megjelenik.

Nézd nagyban ezt a videót!





8 hozzászólás

Porthos

2 hónapja, 1 hete és 5 napja

Hát biztos nem a pénz döntötte el. Valami újat akartak és iszonyat ****ul sült el...

válasz erre

CharlieFirpo

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Annyira nem **** amúgy csak gagyin néz ki.

válasz erre

Fikarc

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Na ez a ***** tré!

válasz erre

DNS

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Degeneratív AI...

válasz erre

Ronalddo

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Ez de gáz.

válasz erre

XTomiX0029

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

félelmetesen ****

válasz erre

Gargameth

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Ennyire nincs pénz, hogy ilyen csapnivaló szemetet kell lenyomni a nézők torkán? röhögő smiley Ezekről üvölt, a lelketlen és élettelen mivolt. Robot reklámot a robot nézőnek.

válasz erre

Levi87

2 hónapja, 1 hete és 6 napja

Komoly hagyományteremtő törtek meg ezzel...

válasz erre