Alig 4-5 évvel ezelőtt a modernkori nem Apple és Black Berry okostelefon egyenlő volt a HTC-vel.
A magára valamit is adó üzletember egyértelműen a tajvani gyártót választotta, melyet az elegancia, a prémium és a megbízhatóság fémjelzett. Sajnos az évek folyamán a cég nem tudta felvenni a versenyt a többi versenytárssal, amelyek főleg az Apple és a Samsung voltak. Az idei üzleti évet nagy reményekkel kezdték meg, szeretnének kilépni saját árnyékukból, kiemelkedni abból a gödörből, amelyen a Nokiával osztoznak. Ennek első bizonyítéka a HTC One volt, mely nem csak minőségi és gyönyörű, hanem rendkívüli teljesítményre képes. Ezzel párhuzamosan teljesen újragondolták a formavilágot, és a saját felületüket a Sense-t, amely már az 5-ös verziónál jár. Ezután leszerződtek a népszerű színésszel, Robert Downey Jr.-ral, és elhatározták, hogy a rivális Samsung-hoz hasonlóan sokkal nagyobb összeget fordítanak marketing kampányokra.
Most, hogy röviden felvázoltam a HTC utóbbi pár évének eseményeit, jogosan gondolhatnánk, hogy a tajvani vállalat megélt jót s rosszat, de még mindig a minőséget képviseli, aki próbálja felvenni a versenytársakkal. Nos, a minőséget, az eleganciáz és a felépített presztízst valószínűleg a következő modelljükkel sokakban porig fogják rombolni. Miért? Bátor, sőt inkább kamikaze bejelentést tettek a mai napon: jövőhéten, hétfőn hivatalosan is leleplezik a HTC Butterfly S egy speciális, limitált modelljét, a Hello Kitty Edition-t. Hűha, mondhatják ezt a 15 évesnél idősebb olvasóink, ez elég durva. Valóban, nehéz komolyabb és diplomatikusabb kifejezést találni, mint a fenti állítás.
Egyelőre még csak a szeptember másodikai dátum ismert, az, hogy mennyi és milyen ?pinky? szoftverekkel és felülettel ?kápráztatja? el a HTC a nagyérdeműt kérdéses. Egy valami azonban tény: nagyon sokan lesznek kíváncsiak arra mit tudott ebből kihozni az ázsiai gyártó.