Az akciót egyébként a Honor 20 megjelenése szolgáltatta, de amellett hogy felhívja a figyelmet az okostelefonok pozitív oldalára, hasznos információkat szolgáltat a gyártónak is a jövőbeli funkciók kialakítása szempontjából.
A megkérdezettek 16-24 év közöttiek voltak, akiknek 76%-a vélte úgy, hogy az idősebbek szerint túl sok időt töltenek a mobiljaik simogatásával, pedig pont hogy ők maximalizálják az eszközökben rejlő képességeket, 60%-uk szerint hatékonyabbak az életben a kütyük miatt.
A válaszadók 55%-a ezt prezentálni is tudja, hiszen alkalmi munkákat végeznek, de igyekeznek kapcsolatokat építeni és a self-branding sem áll tőlük messze.
Ők azok, akik rendszeresen véleményt formálnak online is petíciók formájában és naprakészek tudnak lenni az aktivisták illetve a politikai hírekkel kapcsolatban is.
Az eredmény alapján a Honor Londonban egy kétrészes graffiti falat hozott létre, amit egyébként a Graffiti Kings vitt fel a falra, hogy illusztrálja a felhasználási szokásokat illetve leszámoljon a negatív sztereotípiákkal.